РУС
семінари святкові івенти
ДЛЯ БУХГАЛТЕРІВ
семінари святкові івенти
ДЛЯ БУХГАЛТЕРІВ
РУС

Lopan Group

Чи знаєте ви скільки років автоматизації бухгалтерських процесів? Перші запропоновані ринку програми «Бест Звіт» + і «1С:Підприємство» побачили світ в далеких 90-х. А перша в Україні інформаційно-правова система ЛІГА: ЗАКОН запрацювала в 1992 році. З тих пір багато води утекло, і зараз бухгалтерськая працю немислима без сучасної конфігурації «1С:Підприємство», улюбленого «M.E.Doc» і хмарної «СОТА», web-версії ЛІГА: ЗАКОН.

Велику частину цього шляху ми пройшли з вами разом – LOPAN group автоматизує бухгалтерію з 2004 року. Від бланка до дискеті, від дискети до інтернет з’єднанню і електронного підпису. Від амбарний книги до web-інтерфейсу, від чорно – білих журналів раз на місяць до щоденних електронних видань. Ще свіжі в пам’яті багатогодинні черги в податкову і очікування листоноші з черговим номером журналу. Як добре, що ці історії зараз так недосяжно далекі!

Ми дуже раді що є частиною цього історичного процесу і вдячні за отриманий досвід, який дозволив нам стати кращими і обслуговувати зараз кожен третій офіс в Харкові. З 2015 року наша компанія працює по всій Україні і сотні бухгалтерів з інших міст виказали нам свою довіру. Загальна кількість наших клієнтів складає більш 15 тисяч підприємств.
У нас ви можете отримати ліцензію і обслуговування найякісніших і затребуваних бухгалтерських програм в Україні! Унікальні тарифні плани створені для того щоб ви могли вибирати оптимальний для себе варіант роботи, оплачуючи тільки ті послуги, які вам потрібні.

Головною перевагою обслуговування в нашій компанії ми вважаємо велику залученість наших фахівців в роботу з клієнтом.

Нам важливо не просто продати вам програму. Ми хочемо щоб ви вміло працювали в ній, максимально використовуючи корисні функції, і отримували задоволення кожен день!

– ми допомагаємо вибрати програму і тарифний план, використовуючи досвід обслуговування сотень компаній за багато років;
– індивідуально і безкоштовно навчаємо роботі мінімум 10 годин, закріпивши за вами досвідченого фахівця;
– ми завжди на зв’язку, як по легким питанням, так і по розбору складних ситуацій і технічних проблем;
– ми заощаджуємо ваш час і встановлюємо програми завдяки віддаленому доступу, не відволікаючи вас від роботи;
– ми заощаджуємо ваші гроші, налаштувавши call back на ваші дзвінки з мобільних;
– ми перейшли на електронний документообмін і вам не потрібно надсилати нам листи з договорами і актами;
– ми надаємо обслуговування по всім популярнми бухгалтерським програмам в Україні, ви можете вирішити всі ваші питання набравши один номер телефону.

Наш відділ техпідтримки налічує понад 30 фахівців, більшу частину яких наші клієнти вже впізнають по голосу. До п’яти сотень консультацій в день надає наша гаряча лінія протягом вже 15 років.

Більше 80% наших клієнтів обслуговуються у нас по всьому спектру необхідного бухгалтеру ПО для того щоб отримувати консультації у добре знайомих фахівців. Наші клієнти користуються значними знижками на програми лінійки LOPAN soft і наші бухгалтерські івенти. Велика частина клієнтів прийшли до нас за рекомендацією колег, і ми цьому дуже раді!

У найближчому майбутньому нашою пріоритетною метою є популяризація електронного обміну первинними документами з контрагентами, що дозволить значно скоротити фінансові та часові ресурси, а також зберегти природу шляхом скорочення використання паперу. Наша бухгалтерія повністю перейшла на електронний документообмін з контрагентами ще в 2010 році. Запрошуємо вас підтримати цей прогресивний підхід! Переходьте на ЕДО, і історії про марки й конверти підуть в минуле назавжди!

Lopan event

«Навіщо ви проводите ці масштабні івенти, коли набагато простіше зробити вебінар або просто добірку статей?» – регулярно запитують нас.

Ось наша відповідь 🙂

Жоден екран монітора або смартфона не замінить атмосферу, яка панує на живому заході. Чим більше наше життя переміщається в інтернет, тим цінніше живі зустрічі, зі справжніми емоціями і спілкуванням! При груповому навчанні на бухгалтерському семінарі, при миттєвому зворотного зв’язку з лектором та колегами розбиратися в нововведення набагато приємніше і продуктивніше ніж поодинці читати аналітичну статтю. А куплений вебінар часто просто не вистачає часу прослухати.

Зупинити на день робочу суєту і вибратися на івент – це майже як вихідний в колі близьких по духу людей.

На наш перший семінар для бухгалтерів в далекому 2007 прийшли 30 осіб. Як ми були раді! Це було так багато! Зараз раз на місяць наш івент збирає від 250 до 400 гостей. А рекордом був зимовий семінар 2011 року – понад 800 відвідувачів.

За ці роки ми змінили кілька локацій, зупинившись на найкращому залі в місті. Десятки професіоналів виступили спікерами на наших заходах. Все більше бухгалтерів приїжджають на наші івенти з інших міст.

Ми завжди намагаємося урізноманітнити наші заходи, вибрати найбільш цікаві теми, провести розіграш або додати трохи свята музичним номером і келихом шампанського. Наш беззмінний фотограф Іван знає гостей по іменах і невтомно робить професійні портрети. Подивіться останні фотозвіти! А фотографії з святкових заходів можна побачити тут.

Ми дуже раді що нам вдалося надати майданчик для спілкування і навчання сотень фахівців і вдячні нашим постійним відвідувачам за багаторічну прихильність!

Приходьте, приїжджайте з інших міст, давайте збиратися і спілкуватися, разом веселіше!

Lopan soft

Проект LOPAN soft – наш улюблений. Він настільки гармонійно вписався в роботу нашої компанії і так швидко припав до смаку нашим клієнтам, що вже складно уявити що б ми робили без цих рішень.

Першою з’явилася програма «ПЧЕЛА», яка звільнила бухгалтера від необґрунтованих витрат часу по перенесенню даних з «М.E.Doc» в «1С:Підприємство» і назад. «ПЧЕЛЫ» розлетілися по країні і успішно допомагають бухгалтерам в роботі вже понад 5-ти років.

Зіткнувшись з необхідністю писати доопрацювання кожного клієнта окремо, ми вирішили питання перенесення виписки з клієнт банку в «1С:Підприємство» в одній універсальній програмі для всіх банків України. Програма «БАНКИ.UA» з відмінною ціновою політикою – чим більше у вас підприємств, тим дешевше ліцензія для кожного!

Величезна кількість компаній з простим розрахунком зарплати і невеликим, до ста чоловік, кількістю співробітників, регулярно зверталися до нас за рішенням для автоматизації. Але простого рішення на ринку не було! Так у нас з’явилася програма «ЗАРПЛАТКА», яка успішно вважає лікарняні, відпустки і відрядження для сотень компаній України, переносячи розрахунки автоматично відразу в документ «Нарахування зарплати» в «1С:Підприємство». Програма настільки доступна за ціною й проста у використанні, що її купують навіть для трьох співробітників 🙂

Нещодавно ми вирішили питання з автоматичним заповненням картки контрагента в «1С:Підприємство», просто підтягнувши дані з держреєстра. Так народився INFOBOX. Все геніальне просто! Програма працює без абонплати, гроші списуються з вашого особистого рахунку під кожен запит, що робить витрати вкрай незначними, при цьому значно заощаджуючи ваш час!

Клієнти нашої компанії користуються знижками на придбання програм лінійки LOPAN soft. Детальніше про програми та цінах тут.